subota, 4. svibnja 2013.

Ta magična Bebe kozmetika :)

Mirella'sLovelyCorner









Odmah da kažem da apsolutno obožavam ovu kozmetiku. Moja ljubav prema njoj datira još iz pubertetskih dana, kada sam dobila prvo svoje labelo marke Bebe. Prijateljica Ana je otišla da studira u Beč i u moru drugih stvarčica krila se moja vječna ljubav http://www.bebe.de/  Ovo je njihova oficijelna stranica na kojoj možete pogledati cijeli asortiman. 

O Rose liniji:)
Namjenjena je normalnoj do mješovitoj koži. Ima lagani miris po bebi kozmetici u kompoziciji sa ružom. U biti kozmetika je namjenjena mladalačkoj koži, a ne zrelijoj tako da je laganih nemasnih tekstura koje jako hidratiziraju kožu vlagom, a ne masnim formulacijama. Ima tu dozu bejbi mirisa i izgleda kao što sami vidite pa je takvog i sastava. Ova cijela linija je hidratantna i sigurno će vaša koža biti hidrirana u naredna  24h kao što i obećavaju.

Za i Protiv obećanog:)

Ono što je sigurno sam već napisala hidratacija je zagarantovana u naredna 24h. Koži će dati osjećaj potrebne vlage i mekoće. Idealna je kozmetika za vruće ljetne dane dobro hidrira osunčanu kožu, a ne ostavlja težak mastan i ljepljiv sloj na koži. Malo protiv je samo što bi miris mogao potrajati duže. Sigurno da ćete mirisati kao bebica u narednih par sati, ali ne i duže od toga. No s obzirom na trend velikih torba nije nikakva škoda ponijeti kremicu za ruke u torbi, koja će vas ponovo osvježiti svojim mirisom.

Što se tiče pilinga i gela za umivanje tu imam samo riječi hvale. Piling koristim jednom ili dvaput sedmično i sasvim je dovoljno. Dok gel koristim svakdnevno i pogodan je jako i za skidanje šminke. Kožu čiste od mrtvih stanica i ostavljaju blistav sjaj na licu.

Krema za lice je sa dodatkom breske i dosta je light. Nije masna te nije nikako pogodna za suh tip kože. Idealna je za normalnu do mješovitu kožu. Ja je volim kao i sve od njih jer moje lice je dovoljno hidrirano, bez nepotrebnog sjaja.

Gel za tuširanje je u punom smislu riječi gel. Koristila sam sve žive koji postoje na nem tržištu, ali nijedan nema tu gustinu i kompaktnost, a o mirisu da ne govorim. O njemu nemam šta puno reći osim da odradi što mu je posao. Plus kupatilo dugoooo miriše:)

Pakovanja:)

Proizvodi su većinom u plastičnim bočicama osim kreme za lice koja dođe u staklenoj bočici. Ja lično kupim losione i gelove od 400ml, a ima i manje pakovanje. Kremica za ruke i lice imaju standardnih 50 ml. I posebno volim što gel za svakodnevno umivanje ima pumpicu, jer mrzim ono istiskanje.Jednostavno volim dozere:)

Cijena i dostupnost:)

Na našem tržištu nisu prisutni. Ja lično kupujem u Sloveniji http://www.mueller.si/domov.html , tako da ako imate nekoga u Sloveniji ili Austriji ili Njemačkoj može vam poslati ili donijeti. 
Što se cijene tiče proizvodi se kreću od 1.50 euro do 7.00 eura tako da su jako pristupačni.

Preporuka:)

Definitvno preporučujem ovu kozmetiku za sve koje se osjećaju kao bebe ili im je potrebno nešto da se tako osjete :))) Naravno i jer kvalitet ne izostaje s obzirom na cijene:)))

Za kraj:)

Moj najdraži Bebe proizvod je Bebe labelo koje je definitvno ne zamjenjivo. Ja ga jednostavno volimmmm:)

http://www.bebe.de/produkte/lippenpflege/yc201-produktdetail/lippenpflegestift-perglanz.html       

Sve vas ljubim i pozdravljam. U komentarima ispod možete da pitate ako vas još nešto zanima, i ako sam nešto zaboravila napisati:******    


Nema komentara:

Objavi komentar

Mirella'sLovelyCorner