ponedjeljak, 6. svibnja 2013.

Organizirati Make up šnale i šnalice:) Dovedite ih u red:)

Mirella'sLovelyCorner

Razmišljala sam o današnjem postu, te bila u velikoj dilemi. Da li pisati o preparativi, dekorativi ili jednostavno pisati o jednoj korisnoj stvari s kojom se manje više sve susretnemo bar jednom. 

Iz određenih razloga sam zatvorena kući, čuvam i radujem se najvećoj i najbitnijoj radosti na svijetu. tako da sam primorana da googlam i googlam za sve živo pa i za kupovinu. Jučer tako googlajući naletim na FB page sa kozmetikom i vidim da je uređuje meni poznata osoba i riječ po riječ uskoro se dvoje simpatičnih poznanika nađoše kod mene sa hrpom kozmetike. Baš sam bila sretna, iako nemogu hodati po prodavnicama našla sam najlakši način da prodavnica dođe meni. Naravno figurativno rečeno. Iako lično i nisam pretjerani ljubitelj dekorativne kozmetike postoje naravno osnovne stvari koje volim, koristim i uvijek manje više imam. Tako sam se jučer nakratko izgubila u moru sjenila, rumenila, pudera, bronzera i još mnogo svega i naravno nisam odolila kao što nijedna žena nebi kupila sam par stvarčica.

Šta sam kupila:)))


 Ovdje možete pronaći svašta:)))))  https://www.facebook.com/groups/117219038481788/?fref=ts

 Možete sada da zamislite moje radosti nakon dva mjeseca i još dva koja mi slijede u kući lično sam obavila kupovinu, koja nije podrazumjevala niti e-bay niti bilo koji  drugi site sa online narudžbama. Ovo vam sve pišem jer me to i nagnalo da današnji post bude o organizaciji i čišćenju make up ladica, polica, nesesera ili gdje god već držali kozmetiku.

Prije:))))



 
Uvijek sam je dovodila u red na način da je rasporedim po kojekakvim neseserima i opet na kraju sve završi izmješano i neznam gdje mi je glava, a gdje pa recimo lila sjenilo:) Ovaj put sam drugačije odlučila istresti sav make up na jedno mjesto i poslati u kantu ono što je za kante, a ostaviti u životu isključivo ono što koristim. Znam da se svaka nađe u takvoj situaciji bar jednom u životu, ali poslušajte savjet i odlučite se za taj korak je iznenadit ćete se šta ćete sve naći. 





Bude tu sjena, rumenila, maskara sjajila i svasta drugo što baš i nema veze sa make up-om kao što su razne male gumice i šnalice, a tragedija je što kad krenete u kontrolu shvatite da mnoge stvarčice odavno povlačite i da im je ROK davno istekao. Upravo dajem naglasak na to i to je najbitnija stvar zbog koje trebate napraviti mali uragan među svojom kozmetikom. 

U prosjeku sva kozmetika ima rok trajanja od 3 mjeseca do 1 godine dana, a moj savjet i savjet pojedinih stručnjaka je da se bez obzira na to i ne koristi duže. To je veliko leglo bakterija i raznih onečišćenja koje samo prenosimo na naše lice.

Ja sam uradila "Veliki Servis" i vjerujte bilo je dosta stvari koje odavno ne koristim i kojima je istekao rok, a samo sam ih premještala s jednog mjesta na drugo.

Evo par korisnih savjeta kako raščistiti i dovesti u red vaš make up:

  1. skupite sve na jedno mjesto, najbolje istresti sve na peškirić
  2. jedno po jedno pregledati rokove 
  3. odlučiti se šta sigurno koristite, a šta ne 
  4. ako je u roku, a nećete korisiti odvojite sa strane, ako nije pripremite jednu vrećicu u koju ćete odlagati otpad
  5.  ono što niste nijednom koristili u proteklih mjesec dana, vjerujte nećete ni u narednih
  6. budite darežljivi, obradujte nekog ili jednostavno ako je korišteno i staro obradujte onu vrećicu 
Možete je organizovati na način da rasporedite u par nesesera, ali moj savjet je da budete kreativni i da razvrstate po kategorijama u neke simpa kutije koje mozete sami napraviti ili kupiti gotove. 





Ako nisu šupljikave možete isprintati na male papiriće ili rukom napisati na njima šta se nalazi unutra i to je jako praktično i simpatično.

Obavezno neka bude zasebna kutija za različite kategorije. Puderi s puderima, sjenila sa sjenilima itd... To će vam biti najpraktičnije kada krenete da se šminkate nećete gubiti dodatno vrijeme na pronalaženje istih, jer ipak mi smo te na koje se uvijek "čeka" :)

Biće vam sve lijepo organizovano i pregledno i vjerujte bićete ponosni na svoj make up raspored. 

Ja nisam bila vrijedna i nisam pravila kutije, ali sam kupila tj. mama mi je kupila u fisu jako simpa kutije u Fisu, čije cijene nisu preko 2-2.50 KM po kutiji. 

Na taj način sam uradila i čišćenje nakita i sada sve zajedno super izgleda i nema nervoze ajjjj gdje mi šta stoji;)

Fotografije su pokazatelj kako je bilo, a kako je sada. Nadam se da vam se dopao post i da sam dala koji korisni savjet. Možete mi poslati slike vaših Prije i Poslije make up reorganizacija, pa možda ja i mnoge druge posjetiteljke dobijemo još korisnih ideja.

Poslije:))))






Sve vas ljubim i pozdravljam, nadam se da vam se svidio post. U komentarima ispod možete pisati sugestije, kritike i savjete.

Kisses from mirellaslovelycorner.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Mirella'sLovelyCorner