srijeda, 8. svibnja 2013.

AUSSIE MIRACLE MOIST preparati za kosu koji osvajaju svijet:)

Mirella'sLovelyCorner

There's  more to life than hair, but it's good place to start. Slažete li se sa njihovim sloganom. Ja bih baš recimo rekla jedino veliko DA. Duže vrijeme već pratim pojedine blogove, i često sam na pojedinim youtube videima nailazila na recenzije o ovim preparatima. Toliko riječi hvale iskreno nisam dugo ni čula ni vidjela za neki kozmetički preparat. 


O čemu se radi:)

Vjerovatno ste i same čule u skorije vrijeme macadamian oil, argan oil , jojoba oil... Kako je macadamian oil osvojio svijet u njezi kose , i u ovim preparatima je jedan od glavnih sastojaka ako ne i glavni. U svim recenzijama sam pročitala da nijedan dosadašnji preparat nije tako oporavio kosu kao ti preparati i da ispunjavaju i više nego li obećavaju.

Glavni sastojci linije za suhu i oštećenu kosu MIRACLE MOIST koju sam ja kupila su:
  •  Australian Macadamia Nut Oil - u šamponu i regeneratoru
  • Australian Balm Mint Extract - u 3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTOR masci za kosu + dodatak Aloe Vera.
Miracle moist shampoo and conditioner su namjenjeni za veoma suhu i oštećenu  i kako oni kažu malo nesretnu kosu:)

Aussie miracle moist šampon i regenerator je jedinstvena formula Australian Macadamian nut oil-a, koji  suhoj i oštećenoj  kosi daju potrebnu vlagu,regenerišu te daju  potrebnu glatkoću.

Formula je tako napravljena da dubinski prodire u kutikulu vaše dlake i tako je hrani i obnavlja. 
Sve što ćete naći na webu o ovim preparatima su samo riječi hvale u korist djelotvornosti.

Preparati imaju očaravajući bubble gum miris. Neznam vam tačno reći, ali sjetite se mirisa žvakica iz djetinjstva e još bolji od toga.

Ja bih rekla da definitvno ispunjavaju obećano. Već nakon prvog korištenja osjetit ćete razliku. Dlaka je zaglađenija, mnogo sjajnija i zdravija. Stavila bih akcenat na sjaj jer nisu ga pretjerano spominjali, ali moja plava blajhana kosa je dobila sjaj kakav dugo nisam vidjela bez pomoćnih sredstava koji joj daju potrebni sjaj. O mirisu je suvišno govoriti već sam prethodno napisala. Bubble Gum recimo roza boje:) 

Jedino mi je iznenađenje bilo to što sam  pri prvom korištenju očekivala "masniju formulaciju" jer sam navikla da je takva u svakodnevnim preparatima za oštećenu kosu, koja mi je inače u većini slučajeva davala samo nekakav sljepljeni osjećaj na glavi, a teško da je činila zdravijom i sjajnijom.

Mnogo obećava,a još više dobiješ;)

Pakovanje:)

Pakovani su u mekanu plastiku tako da doslovno istisnete potrebnu količinu. Šampon je pakovan u boci od 300 ml, a regenerator u boci od 250 ml. 

Cijena i dostupnost:)

Jedini minus je taj što ih nema kod nas za nabaviti. Ja sam svoje naručila preko www.ebay.co.uk
, ali naletila sam negdje na webu da ih ima u Hrvatskoj. Šampon i regenerator koštaju oko 30 KM. Cijena je viša u odnosu na preparate koji se nude u našim drogerijama, ali u poređenju sa kvalitetom dosta je srazmjerna.

Preporuka:)

Definitvno najbolji proizvodi koje sam imala priliku probati. Toplo preporučujem svim plavušama, jer Aussie je definitvno nešto što treba vašoj kosi:)

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE Maska za kosu:)

je dubinski regenerator, ako mogu tako reći. Nju sam posebno izdvojila jer je neuporedivo najbolja maska za kosu. Probala sam i Loreal, i Garnier, Keune, Pantene, te mnoge druge da ne nabrajam, ali ovo je nešto što zaista ima dugotrajni efekat. 

Glavni sastojak joj je Australian Balm Mint Extract sa dodatkom Aloe Vera. Maska zaglađuje grube kutikule i pomaže vratiti ukrotivost i sjaj kose. Dubinski je hidrira i daje potrebnu vlagu. Ima prirodni slatki miris koji je još intenzivniji od od same "žvake".  Miris je toliko intenzivan, da vam kupatilo non stop miriše, a ni samoj kosi naravno neće faliti tog očaravajućeg mirisa. Joj tako volim mirišljave stvari;))))))

Maska za koju preporučuju da se koristi jednom ili dvaput sedmično i držite 3 minute prije ispiranja. Moja preporuka je drugačija. Ja svaki put prije pranja kose (koje je vječito jutarnje) nanesem navečer pred spavanje na cijelu kosu. Dobro raščešljam i povežem u punđu. Tako da praktično spavam sa maskom na kosi i ujutro naravno isperem.

Moja kosa je svaki put zaglađenija, sjajnija i zdravija.

Pakovana je mekanu plastičnu bocu od 250 ml, i kao šampon i regenerator istiskuje se iz boce. 

Cijena ove maske u Engleskoj je oko 16 KM, s tim da treba provjeriti cijene u Hrvatskoj. Ja još nisam, ali ako neko zna neka napiše u komentarima.

Definitvno moja preporuka za sve vas koji volite i posvećujete svojoj kosi mnogo ljubavi i pažnje.


Sve vas ljubim i pozdravljam. U komentarima ispod možete da pitate ako vas još nešto zanima, i ako sam nešto zaboravila napisati:******    




 

Nema komentara:

Objavi komentar

Mirella'sLovelyCorner