subota, 11. svibnja 2013.

10 stvari koje bi trebali imati u Proljeće / Ljeto 2013 :D

Mirella'sLovelyCorner

Ne, nisam modni stručnjak niti dajem savjete šta biste trebali nositi, a šta ne. Ovim postom ću samo prenijeti preporuke onih koji se time bave i par stvarčica preporučiti za koje mislim da su apsolutni HIT ovo proljeće i ljeto, jer ih možete vidjeti i pročitati o njima manje više na svim fashion blogovima:) Imam još jednu potrebu, a to je da se među tim tzv. Must have stvarčicama nađe i par naših po meni veoma uspješnih i u nikatnih na svoj način Hand Made radova. By the way za koje mislim da iz godine u godinu postaju sve cjenjeniji, jer mislim da mi ovdje najmanje cijenimo ručni rad za razliku od ostatka svijeta. Drago mi je što je taj trend uzeo maha, jer smo svi manje više postali uniformisana vojska koja sve i da hoće da iskoči iz kolotečine, naša divna sredina teško prihvati ono što je drugačije. Ja dajem 5+ svim hrabrima djeovjkama koje žive svoj STIL.

Probat ću da krenem od glave do pete, ako bude malo random stvarčica nadam se da mi nećete uzeti za zlo. Obavezno ću da naznačim direktne linkove za naše Hand Made stvarčice da i sami posjetite njihove virtualne radionice i online shopove, ako mogu tako reći. Što više podržimo rad ovih mladih kreativnih ljudi, i sami ćemo biti i kreativniji i ljepši, a da ne govorim unikatniji.

Broj 1.

E pa krenula bih od kose:)

već sam pisla o njemu Pantene Aqua Light Spray. Tako da možete ovdje pročitati, samo ću ponovo dodati jednu sličicu, čisto da izgleda ljepše i šarenije;)





Broj 2.

Naočale;)

Apsolutni hit 2013 je Baroque stil, pa bih jedne takve i preporučila. Ovdje možete naći veliki broj modela i brandova. Preporuka su Dolce and Gabbana:)




 Broj 3.

Dnevna krema u boji, ipak u proljeće i ljeto treba lice odmoriti od teških pudera, i ako već nemožete samo proći sa dnevnim kremama, preporuka je Nivea tonirana dnevna krema. odmorite malo svoje lice. Pustite ga neka diše;)

 Broj 4.

usne istaknite nude ruževima za dnevne, a i večernje varijante. ove nijanse su zahvalne i kombinuju se manje više sa svim onim što nosite od make up-a i odjevnih predmeta. Još su  i veliki plus za sve vas koje ne volite da nosite ruževe uopće,ovo je dobar način da naglasite svoje usne. Ja bih preporučila Catrice Absolut Moisture 110 Gentle beige.



Broj 5.

 svoje tijelo i čula obradujte izvanrdnim Balea proizvodima od smokve i čokolade koji jednostavno imaju neodoljiv miris.

Broj 6.

ovo mjesto je posvećeno nakitu. Ogrlice, osvajaju definitivno privlače i oduzimaju dah. Naravno ja preporučujem domaći proizvod i naše mlade kreativne ljude koji zaista pariraju svjetskim trendovima.

Prve su ogrlice koje pripadaju Nakitu S.Art i na njihovoj FB page pogledajte sve izvrsne stvari koje stvaraju svojim rukama. Ogrlice su neodoljive i morate imati bar jednu ovo ljeto. Čak i najobičnija dnevna kombinacija, sa ovakvim nakitom učinit će da sve zajedno izgleda glamurozno. Ja sam izdvojila 2 iz njihovog albuma Ljeto 2013.

Druga preporuka su Hit Kragnice ogrlice, još jedna mlada osoba koja izrađuje pomenute fenomenalne ogrlice. Njen asortiman možete pregledati na FB Page . Ja sam izdvojila dvije:)
Broj 7. 

Još jedan naš proizvod. Ja ih jednostavno volim:) Coco nakit/torbe. Lično imam dvije njihove torbe i ni sama neznam koju više volim, ali planiram baš da naručim jednu o kojoj mislim prethodnih par dana. U novom albumu Coco Torbe 2013 naišla sam na favorita jer sama boja kao i torba su ovo proljeće/ljeto apsolutni hit. O njima nemam šta puno reći dovoljno je da otvorite gore naznačene linkove i sami se uvjerite u originalnost i moram reći kvalitet njihove izrade. Ja jednostavno podržavam sve što rade i dajem im veliko 5+. Ne propustite bar jednu torbicu iz njihove ponude, jer kada je imate to je ono kada kažemo Pa zašto smo žene;)

E ova će da bude moja;))))) naprosto je obožavam:D

Broj 8.

na ovo mjesto definitivno idu lakovi. Izdvojila bih baš hvaljene China Glaze lakove, ali mislim da kod nas ima i dobrih zamjena za njih. Uglavnom ako možete da dođete do tog branda definitvna je preporuka, a boje koje vode ovo ljeto su;) Sunsational China Glaze:)




Broj 9.

Na ovo mjesto idu hlačice. Bilo koje sa cvjetnim printom, dobro će izgledati u proljetnim kombinacijama. Ja sam pronašla zanimljivih modela u H&M trgovinama. Vesele su i dobre za kombinovanje sa običnim jednobojnim majicama;)

Broj 10.

Zadnje ali ne i manje bitne su baletanke. Možete da ih nađete raznih boja i modela,a lako se mogu kombinovati sa svim gore navedenim. Ne morate biti rob kombinacije kakva torba takve cipele, poigrajte se sa maštom i recimo neka lak na vašim noktima bude boje vaših baletanki. Ove godine su malo drugačije nego prethodnih,a mnogo su zanimljive i udobne za dnevne varijante kada najviše šetate ili radite. Jedne takve u 2013 godini sigurno bi trebali imati:)


Nadam se da vam se dopao post. Zadatak je ispunjen, a za misiju ćemo da vidimo. Ukoliko vam se svidio možete ostaviti komentar ispod.

sve vas ljubim i pozdravljam:********

mirellaslovelycorner.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Mirella'sLovelyCorner