petak, 3. svibnja 2013.

Moj prvjenac o Pantene Aqua Light hair spray :*

Mirella'sLovelyCorner 

Ovo će biti moj prvi post tako da sve prijedloge, pohvale i kritike prihvatam. Pa navalite:) 
U prvom postu napisat ću par riječi o proizvodu koji sam probala u skorije vrijeme i kojim sam oduševljena. Ja sam inače plavuša godinama i vremenom moja kosa je otrpjela razne izlete boja, a najviše trpi blanš. Iz dana u dan i uvijek sam u potrazi za nečim što bi je održalo lijepom , zdravom, podatnom i sjajnom. Po mogućnosti i jako mirisnom;) U moru preparata naišla sam na jedan takav.

Pantene Aqua Light Hair Spray( Dual phase)


Šta kažu za preparat:
- lagani hranjivi sprej
-ne otežava kosu 
-protiv oštećenja uzrokovanih češljanjem i oblikovanjem
- nije potrebno ispirati
za svakodnevnu upotrebu.

Za i Protiv Obećanog :)

Jednostavno nema protiv. Sprej se sastoji od dvije faze, one vodene i uljane. Kada ga prmućkate dobit ćete jednu kompaktnu pjenušavu masu koja ne stvara osjećaj težine na vašoj kosi ( ne masti je). Slažem se sa svim navedenim. Znači nakon prvih par korištenja već sam uočila razliku. Inače moja naelektrisana i neukrotiva kosa sa jako izraženo suhim vrhovima već nakon par dana postala je zaglađenija sjajnija i na izgled zdravija. Nanosim ga na vlažnu kosu , a potom i prije modeliranja frizure ( peglanje, feniranje, uvijanje...) Definitivno ispunjava ono što obećava. Još jednu stvarčicu bih dodala, a to e da mu je miris očaravajući koji jednostavno ostaje na vašoj kosi. Koliko god da ste aktivni i da se krećete vaša kosa ima neodoljivi miris koji sigurno ne prolazi nezapaženo.Svaki put kad ga naneste vaša će kosa imati miris kao da ste izašli iz salona sa najskupljeg frizerskog tretmana. Možda pretjerujem, ali ako probate i sami ćete se uvjeriti.

Pakovanje :)

Pakovan je u plastičnu bočicu sa pumpicom u količini od 150ml.

Cijena i dostupnost:)

Što se cijene tiče mislim da je prihvatljiva. Košta nekih cca 13 KM. Ja sam ga lično kušpovala u DM marketima http://www.dm-drogeriemarkt.ba/ba_homepage/, ali mislim da je dostupan manje više u svim drogerijama, što je još jedna velika prednost. Bočica je praktična i dovoljno mala da je čak možete nositi i u torbici.

Preporuka:)

Definitvno je moja preporuka svim plavušama, a naravno i ostalim bojama. Oporavlja kosu u jako kratko vremenskom roku i definitivno je MUST Have u nadolazeće tople ljetne dane, kada će sunce i more vašoj kosi uzeti još više života.




 Nadam se da sam uspjela reći sve ono što mi je bilo na umu, a ako nisam dopisat ću. Svi vaši prijedlozi, pohvale i kritike su dobro došli. Naravno pitajte ako vas još nešto interesuje vezano za ovaj preparat. 


Kisses from

Mirella'sLovelyCorner

Nema komentara:

Objavi komentar

Mirella'sLovelyCorner